Коротка анотація:
У посібнику розкриваються особливості компетентнісного підходу до викладання математики у середніх загальноосвітніх закладах. Запропонований матеріал базується на безпосередньому застосуванні міжпредметних зв’язків історії, математики та інформатики і спрямований на формування й розвиток загальнокультурної компетентності учнів. Даний посібник містить більше 50 історичних задач із вказівкою розділів і тем відповідно до чинної програми з математики. Навчально-методичний посібник буде корисний учителям математики, які у професійно-педагогічній діяльності використовують мультимедійний комплекс, учителям інформатики під час викладання тем розділу «Створення комп’ютерних презентацій» та безпосередньо під час вивчення програмного продукту Macromedia Flash.
Рекомендовано до використання в практичній діяльності науково-методичною радою Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського (протокол №4 від 28.09.2011 р.)
|